DecorateMyButtons

Min inspiration och resa mot att pynta min första helt egna lägenhet.

Regler/Information

Kategori: Allmänt

Om allt går som det ska så ska jag flytta in i min första helt egna lägenhet i början på mars 2015. Här kommer ni få se mängder av bilder som ger mig inspiration, tagna från pinterest, tumblr och google. Inga av dessa bilder märkta som inspiration kommer vara mina egna utan jag kommer bara vara djupt avundsjuk på dessa. Mot förmodan om du skulle ta illa upp att jag lägger upp dem, ta kontakt med mig så tar jag bort dem direkt.

Bilder märkta med före och efter/projekt kommer vara mina egna. Använd dem som ni vill förutom om där är ansikten med. Då får ni fråga mig om lov för användning. 

Jag är väldigt hyper om detta och hoppas att ni kommer tycka om min resa till mitt drömhem.
I denna blogg kommer det innefatta mycket DIY (do it yourself, aka pyssel/hemmagjorda grejer) and I hope you'll approve.
 
Have fun reading!
Kommentera inlägget här: