DecorateMyButtons

Min inspiration och resa mot att pynta min första helt egna lägenhet.

Köksinspiration

Kategori: inspiration, kök

Hejsan hoppsan allihopa!
Blev lite trött på att lägga upp bilder sist för jag gick igenom alla mina inredningsbilder (it's ALOT).
Så kommer nu fortsätta lägga upp dem lite allt eftersom!
Nu har vi kommit till köksdelen och här har jag rätt så olika bilder för jag vet inte riktigt hur jag vill ha det.
Mycket detaljbilder som känns som smarta planlösningar eller som bara är fina.
Enjoy!

Fin liten hörna där man kan äta, gillar mintväggarna och kopparna under hyllan.

Smart lösning när man inte vill att påsarna skall synas!

Barnmatsbrukar, tvättade med nya fina ettiketter och mumsigheter/kryddor i.


Har några såna koppargrejer, det är så himla snyggt att ha framme i ett kök. *__*

Yep, jag gillar burkar och blommor. Deal with it. :3

Klippa av klisterlappar och pynta extra i köket kanske?

Korgar ovanför köksluckorna är så fint!


Köksö med hjälp av en gammal skänk eller något. Mums!
 
 
Kommentera inlägget här: